Shopping+Post=BIG SMILE!

Kom nyss hem från stan.  Var där med mamma. Först ville jag inte alls men det blev mycket roligt i slutändan!

Och somvanligt är det helt livsfarligt att släppa oss fria bland massa affärer så det blev en hel del kassar som vi skulle få hem på cykel...

T.ex så köpte jag ett par nya Converse i färgen Corall! <3 Lite ur säsong kanske men mina fötter får vänja sig eller så sparar jag dom ett tag.



Så köpte jag också ett par nya örhängen som jag och hon i kassan övertalade mamma att köpa. Älskar henne! :)



Så köpte jag också lite kläder förståss, hårinpackning, GALJOR!! (äntligen får mina kläder palts i garderoben!!) och lite annat.




Ps. Fick också "Brev nr 2" av Emma imorse! HELT UNDERBART! ÄLSKAR HENNNNNNNNNE!!!!!!!!!!!!!! <3


Nu ska jag hänga in massa kläder och gå in mina kära skor! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sillen

Haha hur mycket pengar har du igentligen kvar av julklapps pengarna nu Emilia.....

och eftersom du troligen läst brevet så vet du att jag också ÄÄÄÄÄÄLLLLLLSSSSSSKKKKKKAAAAAARRRRRR dig med <3

2010-01-16 @ 17:25:22
URL: http://limosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0