Stockholm?

Hej Hej :)
Tänk vad länge sen det var jag verkligen satte mig ner och gjorde läxan. Det är ju inte så att jag inte gör dom men jag brukar typ göra dom i sista stund och sen hoppas på det bästa men det känns inte som att det kommer funka i år. Så nu har jag suttit och räknat matte ett tag. Till skillnad från förra året så har vi matteläxor vilket är pisstråkigt men men, det gick ju ganska bra nu så vi får väl hoppas att det fortsätter.

Sen är det ju den stora frågan: Kommer jag iväg till Stockholm i helgen?

Håller på att få svar just nu faktisk, och för er som missat det så kan jag tala om att jag kanske ska till Stockholm i helgen med Emma och sen så skulle hennes brorsa och kusin komma upp dagen efter så skulle vi allihopa gå på gröna lund nu innan det stänger. Fast jag vet inte hur det kommer bli för planerna kan ju ha ändrats. Så snart ringer Emma och berättar.

Sen är det träning ikväll också, spelade ju fotboll på gympan igår och jag som trodde att vi skulle vara ute hade tagit med utomhusskor så sen när de sa att vi skulle vara inne så tänkte jag att jag kunde ju vara utan, det har jag ju vart förut, men gud vad jag ångrar det!! För just nu har jag en stor blodblåsa på ena foten och igår kändes det som att allt skinn var borta på båda fötterna. Fattar inte hur jag har lyckats...Men iallafall så tror jag att det funkar att träna med den , ska åka upp och testa iallafall :)

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Nu har jag utsett finalisterna till Veckans blogg!

Gå in och titta om du är en av dem här;

http://sannasrum.blogg.se/2009/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment



Det var galet svårt, det fanns så himla många duktiga bloggare som ville vara med och tävla. Därför ska du inte bli ledsen om du inte kom med - utan anmäl dig istället nästa vecka. Men som sagt - gå in och titta om du är finalist för denna veckan!



Lycka till!

2009-09-02 @ 18:28:27
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0