MVG!

Nu är det sånt där härligt höst väder som jag älskar! Regn och mulet. +att jag börjar bli lite småförkyld och det hör ju till men det är ändå ganska jobbigt om man tvingas gå i skolan samtidigt!
Idag hade vi iallafall gympa och jag tror att jag slog MVG gränsen på 3km. Sprang på 13min 58 sec typ, inte helt säker på sekunderna men något på 50 var det iallafall. Så det blev jag super nöjd med!
Sen så hände det inget annat speciellt...jag, Jasmine och Angelica cyklade till Atterdags på hålan och Jasmine köpte godis.

Nu är det också nästan klart att det blir Stockholm i helgen. Fast, som jag skrev i förra inlägget, med lite ändrade planer. Inget Gröna Lund och bara över dagen men det ska ändå bli super kul, om allt nu går i lås.... Så om vi kommer iväg nu på Lördag så ska vi Shoppa, gå på museum och bara njuta av Stockholm. Nu brukar ju Emma vara där ganska ofta men jag som sällan är där skulle lätt kunna gå och bara vara och titta en hel dag. Men nu ska vi klämma in shopping och annat kul också ;)
Ska också bli spännande eftersom jag och Emma ska åka alldeles själva och jag antar att vi kommer ha 5 1/2 halv männsikor här hemma som kommer dö av oro men hur svårt kan det vara? Så som jag och Emma kompletterar varann så kommer vi nog komma hem hela och rena ;)
Jag - Tidsoptimist och står för "göra först tänka sen" vilket kan liva upp stämningen lite, haha.
Emma - Med mest erfarenhet av Stockholm, snåljåp och tidsoptimist åt andra hållet ;)
Det kommer alltså gå jätte bra ;)
Med allt vi gått igom i Sommar....ja, somsagt, Hur svårt kan det vara?

Imorgon är det cykeldag, hoppas, hoppas att vädret är bättre!

Kommentarer
Postat av: louise

haha emilia vi kom sist ;)

2009-09-13 @ 18:30:16
URL: http://louisekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0