Hej igen ;)

Åhh idag kom Veckorevyn med den stora BlogAwards specialen och efter som jag älskar bloggar så har jag nu suttit och läst igenom den nogrant för att inte missa någon ny skojig blogg, + att man får massa insperation vilket jag har saknat nu ett tag. Men nu är jag på G igen ;)

Och eftersom ni har missat ganska mycket nu så tänkte jag berätta lite kort vad som hänt förra veckan.

Onsdag- Match mot Dalhem och jag gjorde 3 mål!!! Helt otroligt! Visst hade det var lite coolare att göra mål mot Gotland Södra eller nått men jag är ju ändå yngst :)
Första målen kom i första halvlek då jag som ytterback sprang upp på hörna och knäade in bloggen, kanske inte världens snyggaste mål men mål iallafall. Sen i andra halvlek satt jag på bänken och Gry ville byta...hon var forward och om det är något position som jag absolut inte förstår så är det Forward men på mindre än 15 minuter hade jag gjort 2 mål...Haha ;) Så det kan bli. Vann matchen med 9-1.

Torsdag - Match igen mot Gotland Södra på konstgräset i Rävhagen. Spelade mittback framför Gry och det gick inte så värst bra för mig personligen. MenMen. Vi vann med 5-1 och därmed är seriesegern klar ;)

Fredag - Jag, Jasmine, Emma och Elin åker in till stan och äter på Sunes, sen hem, ser film och har tjejkväll+ övernattning. Går hem vid 10 nästa morgon.

Ja, nu blev det lite kort och stressat eftersom maten har vart klar en stund. Ikväll ska jag äta mina och mammas misslyckade muffins och se på färjan och drömma mig bort!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Roligt med blogawards! :D

2009-09-14 @ 20:27:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mycket sötnos (:

2009-09-16 @ 17:53:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0