Min vecka. Snabbspolning.

Vet inte riktigt vad jag håller på med men blogga gör jag dock inte. Hinner inte med det helt enkelt och ibland finns det bara inga ord och ibland när det finsn så vill jag inte dela dom med er!
Men för att sammanfatta veckan så:

Lördag: Bröllopet som jag lovade att skriva om vilket jag inte gjort än och som jag troligen inte kommer göra. Det var iallafall skit kul, bättre än väntat. Ett riktigt bröllop, inget som i USA men ett riktigt gotländskt bröllop kan man nog säga. Plus match mot AIKs damlag, jag var inte med och spelade men det blev 21-0 till IFK.

Söndag: Upp tidigt för att åka till Hemse med damlaget och spöa skiten ur Hemses damlag. Vi vinner med 17-0...
Sen blir det en match till på eftermiddagen ute i Dalhem och vi vinner med 6-1 och jag får kramp så jag brister ut i skrik och gråt på planen och vad gör mina lagkamrater? Jo, först fattar nog ingen vad som händer men när de fattar att lilla Emilia faktisk har ont och inte kommer resa sig så ställer det sig i ring och sen kommer jag bara ihår hur mina tårar förvandlas till skratt och jag går av planen. Jag Älskar IFK säger jag bara! <3 Under hela helgen så gjorde IFK 44 mål och släppte in 1. Vad säger man? Kul? Otroligt? Pinsamt för gotlands fotboll?

Måndag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde i Måndags...eller Jo, efter skolan åker Jag, Jasmine, Lollo och Emma (H) till ÖB och köper glass och skrattar åt Pölsemannen sencyklar Jag och träffar Emma på biblioteket och pratar av mig lite.

Tisdag: Dagen rullar på som vanligt. På kvällen går jag och Bea ner till Gården och spelar ett charad-spel och sen vid 19.00 går jag hem, äter, kollar på Superstars och kl 21.00 åker jag och Pappa och hämtar Emma på "karaten". När vi kommer hem en halv timme senare lägger vi oss i min säng och pratar i 2 timmar. Gud vad tiden går fort! Sen när alla äntligen gått och lagt sig så går vi ut och sätter på One Tree Hill, fixar o'boy och marshmallows och grillar dom över alla tända stearinljus som vi tänt. Så sitter vi i några timmar tills jag somnar i Emmas knä...som vanligt.

Onsdag: Studiedag. Emma och jag vaknar och bestämmer oss för en mysdag. Så vi går till affären och handlar för en glassbomb som vi börjar göra. Ser mer One tree hill, går till Sagan om ringen skogen och fotar i någon timme, går hem, äter glassbomb och kollar mer One Tree Hill sen åker Emma hem med 18.30 bussen. Jag börjar packa inför läger skolan.

Torsdag: Kl 9.45 står jag utanför gympasalen med min klass och 83, redo att cykla iväg till Träkumla skogen för att vara med på Lägerskolan. Orkar inte berätta allt vi gjorde men det stora var väl att vi sov under bara vindskydd....liiiite läskigt men det gick otroligt bra ändå. Det mysigaste var ändå när vi satt runt 21.00-22.00 runt lärarnas eld och grillade pinnbröd, kollade på stjärnorna och pratade. Få stunder som man känner sig så levande och närvarande. Glömmer det aldrig. Ett minne för livet.

Fredag: Packar ihop lägret och kl 11 är jag hemma igen. Det blir bara slappar dag. Sover, Sover och sover.

Lördag: Gick upp vid 8. Mamma lickade upp mig med muffinssmet...Åt lite riktig frukost sen upp och duscha. Har duschat 2 gånger varav 4 schampooneringar och mitt hår lucktar fortfarande rök!! Sen kom Nicklas och mommo och hämtade mig, André och mamma. Vi skulle ut till Slite och kolla på André som skulle spela.
Hemma igen vid 13.00, äter lite lunch, mamma och jag kollar på "En Shopaholics bekännelser" efter det blir det en liten paus och sen fastnar vi framför The Hills mataton...Och vi som skulle städa....Haha.
Nu på kvällen var en kompis till André här med föräldrar och dom satt nere och pratade och jag...ja, jag satt också där.

Imorgon: Tror jag att jag ska träffa Jasmine en stund på förmiddagen och sen kl 15.00 är det samling för vi ska ut till Dalhem och spela. Sista matchen för säsongen och eftersom vi redan vunnit serien så ska vi lotta ut platserna i laget ;) Haha. Berättar förhoppningsvis mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0