Surprice!

Nu kommer det en liten ändring i bloggen, så hör upp!
Jag tänker införa ett litet tema, eller kanske inget Tema men iallafall en grej jag tänker skriva ganska mycket om; fakta, drömmar, visa bilder och allmänt prat helt enkelt. Kan ni gissa vad det är?
Nej, jag tror inte det men...

NEW YORK.

Har länge älskat och varit intresserad av staden men idag gav min mamma mig en spark i baken när hon gav mig en tavla med Time Square och där ifrån fick jag insperationen!
Så ni kommer få läsa mer om New York, det är den ända skillnaden från innan det här inlägget!
I Hope That You Don't Mind.

Kommentarer
Postat av: Naima

Eyy lyssna jag gjorde länk till din blogg , du måste också göra ! ;)

Naima

2009-10-07 @ 19:05:44
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0