M,G,E på yrkesmässan

Hallå!
Idag var jag ju på studie o yrkesmässan i Rackethallen. Det var jätte roligt och jag träffade bl.a Märta, Gry och Emilia från laget. Märta berättade om Donnerskolan och samhällsvetenskapslinjen med inriktning på Kultur och jag ska nog funder lite mer på det för det verkade ganska kul, eller kanske deras Spanska-profil. Men gud vilken tur att det är 1 år kvar! Vet verkligen absolut inte vart eller vad jag vill.
Men jag tog lite brochyrer så jag får väl läsa och fundera helt enkelt.

Annars har det inte hänt så mycket kul idag, allt händer imorgon ;) Haha. Men usch, jag längtar verkligen inte tills kaffet! Usch! Kommer spy ton med kaffe-spya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0