"Dagens Bild"

Har nu försökt få lite bilder från kameran till Andrés dator (eftersom min är alldeles för gammal för sånt) sen tänkte jag; om jag använder ett USB minne och för över dom till min borde det ju gå bra...Men icke!
Vet inte om det var Andrés närvaro eller min skicklighet som förstörde det men någonstans påvägen gick det snett.
Så ni får se lite gammla bilder från i Sommras som ni inte heller har sett. Så här kommer iallafall några eftersom jag har lovat (en gång för jätte länge sen..) Eller vi kanske kan köra lite "Dagen Bild" nu i Oktober? Oktober är ju trots allt den första riktiga Höstmånaden så en sommarbild varje dag blir väl bra!?
Gud vad smart jag är!

Så idag på premiär dagen blir det....



...En ganska ful, mörk och kanske lite tråkig bild men det har historia bakom sig! Haha. Det här var efter min och Emmas bussluff i början av sommaren/våren. Det var sista kvällen och vi skulle hem från bussstationen till Vibble (ca 5km, kanske...) genom Hellarna med tröttta kroppar och tunga packningar. Så det var ju jätte fint med havet och allt...förutom att det var liiite svårt att veta vart man var. Hade vi gått förbi Kneippbyn eller var det lite kvar? Hhm. Den är bilden togs iallafall vid rondellen vid färjeleden om ni inte ser det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0