091023

Gomorgon allihopa!
Jag vet att jag egentligen skulle rata alla dess inlägg men jag kan nog inte göra det, det känns nog helt okej sålänge jag inte börjar rata allt annat skoj!
Men jag tycker att ni ska ha ne förklaring varför jag inte kommer blogga förens imorgon runt lunch tid och neråt :)

Idag är det nämligen fullspäckat schema som gäller!
Fast först är det dags för en härlig morgon då man inte behöver göra någonting! Sitta vid datan, sitta framför tv, läsa böcker och tidningar, äta frukost och man slipper stressa. Jag, personligen, har inte många sådanna mornar i mitt liv.
Sen efter lunch (vet faktisk inte riktigt vad det är för tid eftersom jag inte äter så mycket lunch på lov, men jag antar att det ligger runt 12-13 någonting...får vi hoppas...) så kommer Jasmine hit cyklande för vi ska nämligen cykla till Tofta, eller ja, iallafall följa den västrakusten söderåt en bit ;)

Kl 18.00 ska jag in på middag hos Farmor och Farfar. Får hålla tummarna att det blir något gott men jag är inte så oroligt för på något konstigt sätt så har Farmor och Farfar aldrig lagat något som jag verkligen inte tyckt om! Haha.
Och jag tror verkligen inte att jag ska äta lunch idag eftersom det känns som att jag måste spara allt utrymme jag har om Farmor är på "det" humöret, och "det" humöret= minst 2 efterrätter + snacks (godis, chips). ...

Efter middagen så ska jag gå ner till Gården och vara med på övernattningen.

Så, där har ni en liten förklaring.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0