12-0 +tränings förbud!

Idag var det match mot Graip. Super kul! Vi vann med 12-0 :)
Vi spelade med IFK-original och då vinner vi alltid stort!!
Men aööt hängde nog på att vi hade så himla kul under hela matchen och uppvärmningen. Vi fixade också två målchester (stavning!!?). I första halvlek körde vi med kullebytta vid mål och i andra gjorde vi "Fisken" vilket innebar att vi la oss ner på mage och sprattlade med armar och ben! Haha.

Jag spelade mittback framför libro som vanligt. I första halvlek gick det riktigt bra men i andra så fick jag inte så mycket att göra, sprang mest runt och markerade. Och i slutet av andra så vrickade jag till min fot som jag har haft problem med förut men så här ont har det aldrig gjort förut. Var t.o.m tvungen att gå av (vilket inte händer frivilligt ofta..). Så pappa lindade foten med ispåse så den blev helt blå!!!!
Så nu har de satt upp tränings föbud på mig!? SUCK...Så i veckan blir det ingen träning, bara vila. Hoppas bara att jag slipper gympan då också ;)

Sådär, nu ska jag nog hoppa i duschen sen ska jag åka till Rävhagen och kolla på André som spelar och stå i kiosken! Mums!! Hoppas att dom har glass! Funderar också på att ha ett litet godis föbud i sommar med start på skolavslutningen.

Och så får jag bara äta:

Glass
Cheese Balls
Läsk

Det låter väl bra?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

tråkigt med träningsförbud! men hoppas du blir bättre! :)<2

2009-05-17 @ 20:26:53
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0