Nya bloggen

Hej.
Nu är alla inlägg borta förutom dom som jag valde ut att få stanna på grund av att de passar in i min nya blogg som handlar om "Träning & Hälsa" "Mat & Bak" och "Mina framtidsplaner & Drömmar".
Kommer rata alla inlägg som inte passar in i dessa kategorier (i stort sätt) och jag hoppas kunna insperera andra att våga och växa!

Något som jag tycker är jätte viktigt i en blogg är utseendet, alltså designen. Därför beställde jag igår en av en tjej som är grymt duktig, hon har inte svarat än men förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan ni själva får ta del av den.

Anledningen till att det blev så här ,att jag bestämde mig att börja blogga om tidigare sagda saker var att jag drömmde en grej i natt. Och efter jag läste artikeln i mammas Amelia om författaren bakom "Twilight-böckerna" och att hon fick hela ideen till böckerna från en dröm så har jag bestämmt mig för att tänka efter lite extra när jag drömt och se om det kan betyda något eller så och det roliga är att i natt så drömde jag en grej som gör att jag nu sätter igång med den här bloggen.
Jag drömde att jag var ute med fotbollslaget någonstans (även min mentor var med, fattar inte vad han gjorde där men han var iallafall där...) jag går i korridoren (vi bodde i en skola eller liknande) och plötsligt så kommer en av mina tränare fram till mig och säger något liknande det här; "Du är min fotbollsspelare och jag vill inte blunda för det här, men du ska kanske tänka efter lite mer innan du äter godis och så," i drömmen frågade jag honom, lite chokat, "vadå!? Tycker du jag är tjock?" och svaret jag får då är ett stort tungt "in my face" "JA...".
Sen vaknar jag.Har haft problem med sånt här förut, alltså, jag har trott att jag vart "fet" och så fast jag har vart raka motsatsten och att höra det sådär, även om det bara var en dröm så slog det mig förbluffande hårt. Därför bestämmde jag mig för att skapa den här bloggen.
En annan grej är att jag mer och mer börjar tänka efter vad jag vill göra i framtiden och sånt tycke rjag är så himla roligt att dela med mig av så det får självklart bli en del av bloggen.
Fotboll kommer också bli en stor del!

Nej, hoppas ni gillar min nya ide och hoppas att jag kan hålla efter den här bloggen nu då.

Har nu också snott Andreas Carlssons motto;

"If You Can dream It You Can Be It"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0