Förlåt men jag måste...(nästan)

Åhh, fick nyss en super gullig komentar av min älskade Sill <3 Älskar det! Det är precis sånna saker som jag brukar sitta och läsa när jag är sur, på dåligt humör eller allmänt ledsen. Hon skrev också en jätte fin text på sin blogg som handlade om mig, kolla in den här och ni måste medge att den är för söt!
Men nej, det var egentligen inte alls det här jag skulel prata om, först skulel jag ta upp att ni kanske märkt att jag börat gå över i att skriva lite "normalt" och "vanligt" nu också, hoppas att det inte bekymmrar er, jag känner att jag behöver det just nu, men försöker ändå hålal det på en lagom glad och intresant nivå...

Måste också göra en grej nu som jag egentligen inte gillar och är väldigt mycket emot men jag undrar om ni nu skulel vilja klicka HÄR och därmedblir DU medlem på Freestreet.se. Ännu en gratissida...Du ger mig lite poäng men genom att bli medlem får du också 25 poäng. Samla och samla och tillslut har du tillräkligt med poäng för att få ett presentkort, och det är ju alltid kul! :D
Så klicka på länken jag la ut och bli medlämmar! :D Hittade också en cool banner till hemsidan :D k nyss en super gullig komentar av min älskade Sill <3 Älskar det! Det är precis sånna saker som jag brukar sitta och läsa när jag är sur, på dåligt humör eller allmänt ledsen. Hon skrev också en jätte fin text på sin blogg som handlade om mig, kolla in den här och ni måste medge att den är för söt!
Men nej, det var egentligen inte alls det här jag skulel prata om, först skulel jag ta upp att ni kanske märkt att jag börat gå över i att skriva lite "normalt" och "vanligt" nu också, hoppas att det inte bekymmrar er, jag känner att jag behöver det just nu, men försöker ändå hålal det på en lagom glad och intresant nivå...

Måste också göra en grej nu som jag egentligen inte gillar och är väldigt mycket emot men jag undrar om ni nu skulel vilja klicka HÄR och därmedblir DU medlem på Freestreet.se. Ännu en gratissida...Du ger mig lite poäng men genom att bli medlem får du också 25 poäng. Samla och samla och tillslut har du tillräkligt med poäng för att få ett presentkort, och det är ju alltid kul! :D
Så klicka på länken jag la ut och bli medlämmar! :D Hittade också en cool banner till hemsidan :D här och ni måste medge att den är för söt!
Men nej, det var egentligen inte alls det här jag skulel prata om, först skulel jag ta upp att ni kanske märkt att jag börat gå över i att skriva lite "normalt" och "vanligt" nu också, hoppas att det inte bekymmrar er, jag känner att jag behöver det just nu, men försöker ändå hålal det på en lagom glad och intresant nivå...

Måste också göra en grej nu som jag egentligen inte gillar och är väldigt mycket emot men jag undrar om ni nu skulel vilja klicka HÄR och därmedblir DU medlem på Freestreet.se. Ännu en gratissida...Du ger mig lite poäng men genom att bli medlem får du också 25 poäng. Samla och samla och tillslut har du tillräkligt med poäng för att få ett presentkort, och det är ju alltid kul! :D
Så klicka på länken jag la ut och bli medlämmar! :D Hittade också en cool banner till hemsidan :D

Sådär, hoppas att ni inte är allt för arga och irriterade på mig för att kag bryter mina egna regler och faktisk gör reklam för sånt här men shopping känslan bara växer och på det här sättet får jag ju egentligen gratis kläder :) Smart!

Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0