En "Matilda"

Ja, nu ska jag göra en "Matilda". Hon är en kompis som simmar och hon radar ofta upp vad hon summit (heter det verkligen så!?) under ett pass, för jag har ju faktisk vart och simmat idag. Brorsan skulle in så jag följde med honom och jag körde: 400 meter vanligt sim (har ingenaning om vad det heter faktisk) och 100 meter ryggsim.
 Det här är ju ingenting igemfört med vad hon kör, tror hon är uppe i 2000 meter efter ett pass eller nått sånt. Innan det var jag på fotbollsträning, var rikigt kul idag med mycket folk (i vårt lag är det mycket om det kommer 8 st, vilket det gjorde idag) vi körde en trräning med både boll och kondition, löpa. Och lite oseriöst spel också.

Men iallafall, när jag var där i simhallen så funderade jag på att faktisk börja simma. Haha, missförstå mig INTE nu, tänker inte börja i någon klubb eller lära mig massa krångliga simsätt utan åka dit 1 gång i veckan och köra lite vanligt och rygg, och få träna lite muskler som annars är helt orörda, och samtidigt tränar man ju upp konditionen. 

Jag vet att sånna här inlägg är så sjukt tråkiga att läsa men jag tänker fortsätta att skriva sånna här inlägg om vad jag gör och om mina aktiviteter. Förhoppningsvis inspererar jag någon "icke-tränande" att börja träna, men annars så gör jag det bara för att själv kunna gå tillbaka och titta och gämföra. Hoppas att ni inte har något emot det.


                                                                       "If You Can Dream It You Can Be It"
 

Kommentarer
Postat av: matilda

haha! Det är bra Emilia ,your on the right track! :):)

2009-03-15 @ 20:01:00
URL: http://visbyspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0