run for your life

Tror ni att jag börjat packa än? Nej.
Hur mycket jag än älskar något så har jag ju det lilla problemet med självdisiplin...Hoppas bara att det kommer med året. Jag är ju trots allt bara 14...
Nej, inget packande än men det blev en jogging-ronda ner till Fridhem, där satte jag min i skuggan och läste ett (långt) kapitel ur min bok (ja, jag sprang med boken i handen) sen sprang jag tillbaka hem. Duschade och körde lite vardagslyx sen la jag min ute i solen och solade, läste och lyssnade på den underbar Gavin DeGraw skivan som jag fick hem för några dagar sen.
Men nu ska jag nog börja packa lite smått. Längtar så himla mycket tills imorgon och återbesöket på Monki (dock en annan filial men det är skitsamma).

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Ja men absolut, nominera dig själv!:)

Klicka här: http://alisagonzalez.se/2009/june/alisas-blogg-awards-nominera-din-basta-mode.html



Och nominera!

2009-06-25 @ 15:08:30
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0