P18cup - Första Matchen - dag 1

Gomorgon allihopa!
Min brorsa har inte ens ätit frukost än och jag har redan vart iväg och spelat första matchen i p18 cup!
Sjukt jobbigt att gå upp imorse, kl halv 7 gick alarmet igång och kl halv 8 masade jag mig upp och åt frukost och gjorde mig iordning. Kl 8 satt jag i ett omklädningsrum på p18 och skojade med de andra tjejerna.

Men matchen gick iallafall bra för att vara den första på några månaders uppehåll. Det blev mot Gotland Södra - våra erkerivaler...- och matchen slutade 3-1 till oss och Julia gjorde alla snygag mål!!
Jag själv hoppade runt lite på planen; Yttermitt, ytterback och sen in på mittback framför Gry. Gick inte så himla bra någonstans tycker jag men det kommer väl.

Nu ska jag äta och duscha sen ska jag cykla in till p18 igen och träffa Jasmine. Tror att vi ska se lite matcher där någon av hennes kompisar dömmer. Hoppas att det är några roliga utlandslag ;)
Och jag kan inte förstå att kl bara är 10.49...såhär dags äter jag typ fukost vanliga dagar...

Igår kväll sms:ade jag lite med Emma också och hon kommer hem på Tisdag redan! Det trodde jag inte, minst 1 vecka till trodde jag att hon skulle vara borta så det ska bli jätte kul att hon kommer hem redan på Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0