Restart

Hallå allihopa!
Otroligt dålig uppdatering måste jag säga! Förlåt! JAg fattar inte vad det är, har ju haft ganska mycket tid och jag har ju suttit vid datan men, ja, då har jag gjort något annat eller tänkt tanken "Nu ska jag blogga..." men så händer det något annat och vips så är tanken bortblåst.
Men idag fick jag verkligen ett rikitgt sug efter det, lite så jag verkligen har saknat det!
Så nu ska jag komma igång igen och nu göra bloggen tilll en "normal-blogg" som kommer handla om lite allt möljigt, tror nästan att den sortens blogg passar mig som person bättre eftersom jag är så mångsidig och inte har den förmågan att jag kan tänka långsiktigt och "Gör först, tänker sen" passar verkligen in på mig....

Är såklart ute efter en bloggdeisgn, har pratat med en kompis men inget händer så jag vet inte riktigt...Får fråga henne vad som kommer hända eller såfår jag lägga ut lite pengar och lite extra jobb på att fixa någon annan.
Jasmine, hör av dig!

Men nu ska jag inte sitta här längre, ska ut och sola för första gången i år, ska rota fram någon bok också, riktigt mysigt!
Ha det bra <3

Och om det finsn någon där ute som gör bloggdesigner, hör av er!!!!

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

håller med att hon blivit lite skrytig påsistone :P

2009-04-04 @ 15:31:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: jasmine

ska fixa din, kan kanske göra det nu på lovet faktiskt! :)

2009-04-05 @ 12:16:52
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0