Ojdå...Hihi

Ojdå, nu sitter jag här i brorsans rum igen...han är lyckligtvis på träning, vilket jag också var för en stund sen. Rolig träning idag med roligt folk och roliga övningar.
Längtar så jävla mycket till söndag! Då är det hel-dag med distriktslaget. Har inte kunnat vara med på de 2 senaste. Båda gångerna har det vart match som jag var tvungen att vara med på, men på söndag när det är heldag så tänker jag åka dit även om det är match. Ska bli så himla kul! Och nu känner jag ju iallafall några. Det spelar ju bara 2 95:or i IFK och den andra är väl inte så haj på det här med distriksträningar, så förra gången när det var i Fårösund och när det var heldag så var jag där sjäv och kände ingen!! Det var lite jobbigt, men en tjej som hette Edith (stavas hon med H också tror ni?) tog snabbt kontakt med mig och inte för att det är någon jätte vänskap men man hade någon att passa och prata med iallafall.
Men nu är det ju många från min klass och även närmaste paralell klassen spelar ju och dom är jag ju kompis med så det ska bli super kul! Åhh, längtar, längtar, längtar!

Men nej, nu ska jag:

- Duscha
- Äta äckel mat (hemma gjord pytt!! Usch!)
- Försöka få tag i Emma
- Försöka pjåka ihop en presentation som jag kan ha här på bloggen.
- Se på tv
- ZzzZZZzzzZzZ....


Har ni några roliga bloggar att tipsa om föresten? Känner att min Bloglovin behöver utökas lite, några förslag på bra bloggar? Och kom inte med Blondinbella, Stina-Lee, Kenza och allt det där utan jag vill ha mer jordnära och natruliga bloggar.

Pussar & Kramar


(Ps, verkar också som att jag kommer få en jätte rolig födelsedags present, middag och Champions Leauge Final på O'Learys med tränarna och en kompis...men bara kanske ;( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0