Fotbollshelgen

Hemma igen, både skönt men också skit tråkigt! Hade lätt kunnat stanna ett par dagar till i klubbstugan.
Hade det iallafall jätte härligt att spendera lite "icke fotboll"'s tid med damlaget. Lära känan dem lite mer och att dom kan lära känan mig. Men jag känner verkligen att de vill ha med mig och accepterar mig och det är ju skönt...

Igår kom vi alltså dit vid 13.00 och träningen var väl inte så jätte seriöst. M o P hade nog tänkt något annat, kanske lite seriösare träning med RIKTIGA övningar men det blev bara massa Mulle-tävlingar och spel. Skitkul.
Började vid 13.30 och plötsligt var kl 16.00, vart tog tiden vägen!?

Igår kväll åt i Tacos (såklart) och spelade Guitar Hero, Wii och skrattade ton! Ett gäng gick också på promenad och det som hände under den promenaden var nog det roligaste under hela helgen, för alla, även för dem som inte var med in action. Haha, ja, det är det vi skrattat mest åt tror jag, men den historian sparar jag till lite senare tror jag.
Sen vid 24.00 någonting var det äntligen tyst!

Kl halv 8 gick vi upp i morse, motvilligt.
Åt frukost, packade ihop, laddade inför match mot AIK's 94. Trodde inte att jag skulel få spela så mycket, det är ju tufft motstånd. Men helt plötsligt stod jag där på planen, lite ring rostig och förvirrad och inte tala om trött och seg! Efter ett tag kom jag dock äntligen in i matchen och när jag gjort det känndes det jäkligt bra och jag är jäte nöjd över min insatts. Men "Matchens lirare" blir ju ändå födelsedagsbarnet Märta som verkligen var på topp idag. Asschysst tjej!

Nej, nu sitter jag här och äter lite matrester, chokladmuffins och jordgubbar, snart ska jag in till M/M på kalas.
Ska bli mysigt att träffa kusinerna <3

Nej, hoppas att ni haft det jäkligt bra i helgen för det har jag och fan vad jag har växt. (innombords alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0