Cape-episode

Har suttit i flera timmar och skrivit av mina favorit grejer från One Tree Hill. Håller på med säsong 6 eftersom jag ska kolla igenom den igen. Har kommit till mitt favorit avsnitt av alla 6 säsonger som jag har koll på. Avsnitt 3. Get cape. Wear Cape. Fly.

Jag har aldrig gråtit så mycket åt något på tv (Okej, Kanske Michael Jacksons minnescermoni...men det är jämt!) som jag gjorde första gången jag sog det. Var helt slut efter det.
Jag är fortfarande inte klar med det avsnittet för jag vill nästan ha med allt! Älskar vartenda ord!

Så bara en liten påminnelse tills då jag kommer lägga upp dem att ni som läser kanske inte kommer fatta någonting och mycket kanske ni tycker är helt onödigt men allt jag lägger upp betyder något för mig!

Lägger upp en gammal sålänge: (I nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0