Morrn'

Usch jag hatar när man måste välja! Fy!
Varför kan ingen bara bestämma åt en...Fy.

Nu sitter jag iallafall här och väntar på Emma...jag borde egentligen göra mig iordning och städa rummet men jag orkar inte.
Får göra den sen när Emma kommer så jag får lite hjälp...eller ja, lite underhållning iallafall.

Såhär ser vårt schema ut idag:

  • Emma kommer runt 11.
  • Fixa och städa, PRATA!
  • Ut och springa
  • Bada bubbelbad och fixa hemmaspa.
  • In till kusinerna nextdoor och fira Hampus.
  • Se The Boat That Rocked och äta Chokladfondy
  • SOVA!

Jo, och imorgon kan ni ju bara gissa vad vi ska ta oss för ! :D


Kommentarer
Postat av: louise

the boat that rocked är jätte dålig jag lovar emilia ;)

2010-01-10 @ 11:29:42
URL: http://ccirkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0