Grattis iallihopa!

Hahah....Jo, såhär slutade det igår när jag skulle experimentera. Jag var jätte duktig i början tyckte jag men sen efter typ en kvart blev det svårt och jag tröttnade...Så det slutade såhär...NOT GOOD!
Jag kan fixa tillbaka det eftersom jag sparade alla gamla koder och sånt men jag orkar helt enkelt inte. Plus att jag snart ska få en helt ny så ni får stå ut med detta ett tag...Hihi. Grattis ;)

Idag ska jag in till stan och träffa Jasmine ett tag. Hon ska fixa lite presenter tills ikväll och jag ska köpa något åt Olivia tills imorgonkväll. Om Hampus ska få presenter måste ju hon också få...Även om hon bara är 2 och egentligen inte bryr sig....?

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A

Svar: Nämen vad gullig du är, tack så mycket! Din blogg är förresten jättefin! Hoppas att du har haft en bra dag :)

2010-01-05 @ 14:47:22
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0