Emma & Emilia ~ Stockholm 09

Hej Hej!
Nu är jag tillbaka igen, Eller egetnligen har jag vart tillbaka sen 23.30 igår natt men jag har inte haft tid att blogga förens nu.
Och jag antar att ni vill veta vad som hände när vi var iväg? Självklart! Och för att göra det så enkelt såmöjligt ställer jag upp det såhär; (det var iallafall ungefär såhär)

6.00 ~ Jag vaknar och kliver upp, packar iordning det sista och kläd på mig.

6.30 ~ Emma kommer jag hämtar mig och vi åker ner till båten och tar farväl av tryggheten.

7.05 ~ Vi hamnade vid det sämsta bordet och sitter nu och äter frukost och spelar kort.

8.00 ~ Efter att några pensionärer lämnar båtens bästa plats så tar vi den och sitter nu bara och pratar, skrattar och tar lite kort.

09.45 ~ Emma somnar och jag går på toa

10.30 ~ Vi springer genom gången så att vi får den bästa platsen på bussen

11.20 ~ Framme i Stockholm vid centralstationen.

11.30 - 13.00 ~ Shopping!!

13.00 ~ Köper mat på McD och går till Kungsträdgården och sätter oss där och äter. Och när vi är där kommer först fram ett par som vill att vi tar kort på dem framför dammen och sen kommer det ytterligare en...Ment to be ;)

13.30 - 15.30 ~ Shopping! Plus att jag har kramp i magen för jag är så otroligt mätt efter både McD mat och en stor glass!!

15.30 ~ Tittar på modevisningen på NK. Lite tråkigt att det var hermode bara...Krampen fortsätter!

16.00 ~ Vi tar en liten paus inne på Vero Moda och sitter i provhytten en stund och jag får nya krafter och så shoppar vi lite till.

18.00 ~ Jag känner att jag måste spy eftersom jag klunkat lite Loka vilket min proppfulla mage tydligen inte klarade av...men det avtar. Så vi är tillbaka på Centralstationen och byter om och sen får vi såklart de bästa platserna på bussen igen ;)

20.00 ~ Båten går och jag och Emma tillbringar i stortsätt hela resan åt att prata. Super mysigt plus att vi fick de bästa platserna!

23.30  ~ Camilla och Tomas kommer och hämtar oss i full bil så jag sitter i Emmas knä i framsätet hela vägen hem.

00.30 ~ Somnar efter en helt underbar dag!! <3

Bilder och kanske en liten historia kommer kanske sen....när jag lärt mig det där med kameran ;)

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hej,

jag drar nu igång Veckans Blogg på Sannas Rum igen!

Jag tänkte att du kanske ville vara med och synas i en

blogg med ganska många läsare i hela 7 dagar!

Om du vill det, klicka in här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/dags-for-veckans-blogg.html



Ha det bra ♥

/ S A N N A

2009-09-11 @ 14:31:08
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0