Erik Grönwall! <3

Ja, igår spelade vi med DJ-laget (damjunior) mot Dalhem i Dalhem. Och eftersom det var sista matchen så skulel vi lotta ut platserna och jag fick min vanliga palts; mittback...Men bättre det än Målvakt ;)
Men i mitten av första halvlek började laget sakta återgå till den vanliga uppställningen eftersom det gick åt helvete!! Gud, kommer inte ihåg när vi spelade så dåligt senast!
I andra halvlek fick jag spela ytterback och i slutet yttermitt, och eftersom vi bara var 11 spelare (som vanligt) så var vi stundtals bara 7 st på plan...
Det blev iallafall 3-3 och jag är inte nöjd med matchen!

Imorgon är det match med damlaget på Säve.

Men det jag egentligen skulle säga var att jag hejar på Erik Grönwall i IDOL. Så, nu har jag sagt det. Kom ihåg det, för han komemr vinna hela skiten!!
Lyssna här bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0