fotboll...igen <3

Idag har det bara varit fotboll, fotboll, fotboll. Känns som att jag skriver dte ganska ofta, men idag har det vart helt otroligt. Har vart igång sen 11.30 till kl 17.00. Jätte kul men det börjar kännas nu och jag vågar knappt tänka på morgondagen!

Kl 11.30 alltså, jag och pappa åkte till p18 där det var samling med laget. Det var ju sista kvalmatchen. Jagh fick börja på bänken och kom in som ytterback när det typ var 20-15 min kvar. Och ända från start så tyckte jag att vi spelade väldigt bra och fick till några fina anfall.

Andra halvlek kommer jag in efter ungefär lika många minuter som i första och spelar också ytterback.
Och gissa vad det blev? Kan förutspå att många gissar att vi förlorade med typ 10-0 men det blev faktiskt...tadamtadamtamtaaa(!!!)....1-1! Haha. Är lite osäker på om det räcker, tror inte riktigt det men det var ju riktigt bra ändå tycker jag!

Matchen slutade vid 14.40 ungefär och det var samling på distriktsträningen kl 15.00. Så jag skyndade från omklädningsrummet och kom till träningen precis i tid. Fast det var ändå ingen brådska för jag fick sitta och vänta lite, och stressa ner.
Sen tränade vi i 1,5 timme. Det var fokus på volly och nick. Volly gick faktisk väldigt bra men nick...nja, inte min starka sida precis.
Sen hämtade Nicklas mig (morbror) istället för att jag skulle vara tvungen att sitta på mammas pakethållare i typ en halv mil!
Tack N!

Nej, nu har jag duschat och ätit pizza och jag har go lust att bara slänga mig i sängen men jag vill ju inte missa "Hål I Väggen" och "Parlamentet" så jag får försöka hålla mig vid liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0