confused

Hur kan allt gå från att vara pissdåligt till superbra och sen åter till ganska dåligt...

I Torsdags kväll tränade jag för första gången med P18 och jag förstår att man inte kan säga något efter 1 träning, spreciellt inte om tankarna gick från + till - även där.
Ibörjan kändes det skitbra, sen gick det neråt, uppåt, neråt, neråt och sen avslutades det på topp.
Nästa dag är allt skit igen. Sen bra, sen dåligt, sen bra.

Jag vet inte vad jag tycker. Det kan skifta utan anledning på 5 sekunder.

Imorgon är det dags för träning nr 2. Just nu vill jag inte dit och nu, några sekunder senare vill jag...Usch! Jag förstår inte mig själv!

Kommentarer
Postat av: louise

du var jätte duktig på träningen emilia ! (:

2009-11-01 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0