Torsdag


(Bilden är från igår)

Gomorgon!

Torsdag idag...bara en dag kvar till Fredag och 6 dagar kvar tills One tree Hill Kommer!!!!!!

Torsdagens +

 

 

  • Sovmorgon till kl 9.00
  • Ska bara pepparkakor efter skolan
  • Det är bara 6 dagar kvar tills One Tree Hill
  • Jag ska ha på min nya "koftan" från Gina Tricot idag

 

Torsdagens -

  • Ska vaccinera mig mot svininfluensan idag.
  • Har fysik prov och jag har nog aldrig kännt mig så osäker till ett prov som jag gör nu
  • Imorgon ska jag ha läst ut min Engelska bok. Jag läser "The Kite runner" och är på sida 80 (typ) och jag har ungefär 200 sidor kvar (!!)
  • Mina vantar ska vara klara om 2 veckor
  • Det är ingen träning

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0