The real change.

Det här kommer troligen som en liten mini chock eftersom jag inte nämt det tidigare (bara för en person), och det är att jag tänker byta blogg.
Skrev faktisk första inlägget för någon minut sen. Om ni inte redan listat ut varför jag byter så får ni en kortfattad förklaring i första inlägget på nya bloggen som jag kallar ajourney (vilket jag tänker på som min resa genom livet).
Kommer inte ta bort den här bloggen ifall jag skulle ångra allt och vela komma tillbaka men jag kommer alltså inte uppdatera här, alls...

Hejdå Majungen <3




                                                                                      Ses kanske igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0