Spanska avbrott.

Hej :)
Är egentligen lite dum nu eftersom jag sitter i datasalen och borde jobba med spanska...och jag ska det snart...Lovar.
Men måste bara berätta att den här dagen troligen kommer ordna upp sig för: Det blir troligen ingen spruta och jag satt och mös nere i caffis med varm o'boy för bara någon minut sen så nu känns allt mycket bättre.
Nu är det bara gympan som tynger lite men eftersom vi är så få (eftersom de flesta har jour) så blir det säkert något roligt.

:)

Nu måste jag vara lite duktig och aktiv så vi ses senare, då ska ni också få se min ryska fluffmössa :)
Visst längtar ni?

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh, då ska jag fortsätta med det!

Tack för responsen :D

2009-11-12 @ 10:47:02
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0