Söndag

Är så sjukt trött och hungrig men först måste jag rasta fingrarna lite.

Idag har det vart en väldigt bra dag :)
Vaknade ganska tidigt och sen satt jag och kollade Disney ett tag. Väldigt mysigt, var år sen jag såg det.
Sen vid 12.00 kom Emma det känns inte som att vi gjorde något speciellt, vi umgicks mest. Pratade, spelade, åt och spelade spel på Facebook. Väldigt skönt ibland att inte göra någonting men någon annan.

Dagens skrattattack kom också när Emma kom på att hon skulle ta bussen som hade gått från Hamnen kl 15.40 och nu var den 15.48 så det blev väldigt bråttom! Vi rusade ut och hon hann precis :) Haha. Kunde inte springa, bara skrattade så jag nästan blev dubbelvikt :)

Kl 16.30 cyklade mamma med mig till träningen med p18. Andra. Och nu känns allt mycket bättre. Mage, huvud och allt är bara perfekt just nu.
Träningen var jätte rolig, lite kort bara.

Sen cyklade jag hem och var hemma kl 18.20, drack Pucko och cola och sen 15 min senare cyklade jag åt andra hållet till Västerhejde hallen där det var träning med andra laget, IFK. Tränade i 1.5 timme så nu är jag väldigt trött som sagt!
Som tur är, är Måndagar en av mina favorit dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0