Lite hjälp tack.

Är det någon som kommer ihåg förra året när jag sprang runt i varenda affär i hela Visby och letade igenom varenda hemsida på nätet som skulle kunna sälja en super lång tomteluva!?
Jag vill ha en sån där som strcäker sig ändå ner till rumpestumpen! Röd och med den fluffit vit mudd och en stor fluffig vit boll längst ner. Är det någon som kommer ihåg min lilla jakt?

Är det någon som kommer ihåg om jag någonsin hittade någon?
Nej...jag fick inte tag i någon.
Så i år tänker jag börja 2 månader innan och om jag hittar en innan första december så lovar jag att ha på mig den varje dag från och med då!! Jag ska ha en om jag så ska specialbeställa en eller t.o.m sy den själv!!

Är det nu någon som vet vart jag kan hitta en sån här jätte lång och mysig mössa?
(Gissningar är också välkommna)

Kommentarer
Postat av: Bea

jag kommer defenitivt ihåg din jakt...... Vet dock inte var du kan hitta en. Sy en själv tycker jag. Du kommer väl ihåg mössorna vi gjorde på Västerhejde. Dom blev långa ;)

2009-11-05 @ 18:46:55
URL: http://booksbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0