Hjälper ni till med läxan?

Hade precis glömt att jag har "kärleksläxa" tills imorgon.
Fösrt ska jag intevjua ett par och då blir det nog mamma och pappa. Det ska handla om hur de träffades och mycket runt omkring det hela så att jag senare kan skriva en kärleksnovell på svenskan.
Men jag skulle också fylla i en tabell och se vart olika par träffades. Ungefär såhär;

Krogen: 5st
Internet: 1 st
Parken: 10 st

Fattar ni?
Så om det är någon som bara vill skriva och berätta vart du och din kille/tjej träffades så skulle det vara jätte bra, Behöver inget detaljerat eller så utan bara vilken plats. Skriv Skriv Skriv!

Kommentarer
Postat av: Sophie

hej! jag träffa min pojkvän via internet!:)

2009-11-12 @ 16:33:58
Postat av: Johanna

fin blogg vad har du gjort idag ??

2009-11-12 @ 16:54:00
URL: http://cherryperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0