Gomorgon!

Gomorgon!

Kände redan igår kväll att jag började bli lite hängig och idag är det ännu värre. Så mycket värre att jag förblir hemma idag. Tror att det är andra gången jag är hemma från skolan på 1,5 år och ändå blir man lite orolig att man ska komma efter och missa en massa. Hah, då är de bara att tänka på de tjejer i min klass som är mer hemma än i skolan och då känns allt mycket bättre :)

Dagen började med att jag sov lite extra länge men jag tror aldrig att jag legat i sängen en hel dag när jag är sjuk. Om man har en dag ledig så är det ju så synd att bara kasta bort den, Eller hur? Även om man är sjuk så kan man väll iallafall masa sig till affären och köpa en tidning (vilket jag funderar på att göra snart), eller iallafall se lite film eller sitta vid datorn? Det är iallafall vad jag brukar göra.

Och idag är mamma hemma också så helt ensam är jag ju inte :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

du får krya på dejj!!

2009-11-03 @ 16:54:47
URL: http://bubbeldricka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0