Brand New

Hej allihopa!
Det här är första inlägget på nya datorn! Tjihoo. Har ju bloggat på något från stenåldern tidigare, det var så allvarligt att jag inte ens kunde ladda upp bilder från kameran direkt till datorn, och då är det illa.
Så mycket mer aktuella bilder kommer nu framöver såfort jag lärt mig hur man gör.

Allting ser så proffsigt och fint ut och om jag läser lite på datorn så verkar det vara en Packard Bell. Bra? Dåligt? Jag vet faktisk inte, men så här långt (någon timme) verkar det toppen!

Just nu håller jag på med att kolla igenom vart ändå inlägg på Elin Klings blogg på tv4. Har börjat älska henne nämligen! :) Så nu ska jag fortsätta med den så får vi se vad som händer imorgon.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0