2 Maj

Ojoj, upp vid 8.40 imorse, 9.00 skulel jag vara nere vid Kneippbyn och kratta! Blää!! Tänk att man inte lär sig med åren att det är inte roligt att gå dit, inte ett dugg. Nästa år tänker jag vägra, inte en dag till med utomhus jobb...Usch!
Då säljer jag hellre lotter och skit.
Aja, kom iallafall ifrån lite tidigare, från början var det sagt att vi skulle hem vid 16.00 men vi 4 IFK tjejer som var där drog allihop vid 14.00 någon gång.
Då satt jag i typ en halv timma och försökte få med henne och Agnes på den lilla "fest" "tjejmiddag" (ja, kalla det vad ni vill) som vi ska ha ikväll. Men nej...det gick inte att få med henne. Men men, vi är typ 6-7 st ändå så det är lugnt men det är ju roligare desto fler som är där.

Ja, så det ska bli så himla mysigt ikväll, är ganska stolt eftersom jag var den som kom på ideen :) Sen att det var Bea som är den som kämpat mest med att få ihop alla är ju en annan sak haha :)

Så snart ska jag börja fixa iordning lite grejer. Måste till affären och köpa mat, dryck och godis, sen måste IFK baggen få premiär ikväll, ska packa i den med filtar, tjock tröjor och allt sånt, det lär ju bli kallt, ja, svinkallt rentutsagt!

Nu ska jag kolla in Växjös fotbollsgymnasiums hemsida, sen dusch, sen affären och sen kan kvällen börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0