Varför!?

Ibland önskar jag att jag hade lusten och kunnandet om allt som har med bloggdesign att göra. Tänk vad enkelt livet skulle vara då, slippa be alla andra göra jobbet åt en, plus att om man kan göra det själv så kan man ju få det exakt som man själv vill och man kan göra nya hela tiden. Sitter nämligen här och skriver ett mejl till Jasmine (som ska göra min design). Men det är ju jätte svårt eftersom jag inte vet riktigt vad man kan göra och så...Ber jag om för mycket eller för lite? Ja, det är jätte svårt och jobbigt. Plus att jag har någon slags bild i huvet och jag fattar inte hur jag ska göra för att få ner den i ord! SUCK.
Har väl inte ens kommit halvvägs men jag jobbar på det...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag förstår att det är svårt vad man ska skriva.

Men det är varken för lite eller för mycket,

du gör precis som du vill ha den.

Det är inte lätt för oss heller som gör designer,

för det är svårt att veta om personen tycker om den

eller inte.



Kram .

2009-03-24 @ 18:56:07
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0