Vad tycker ni?

Måste bara fråga en sak; Vad tycker ni om min blogg?  Det är så himla svårt att veta när man inte får någon som helst respons på det man gör. Jag bloggar inte för att på något sätt bli upptäckt eller lyssnad på utan mer för att tillfredställa mig själv, men som idrottare vill jag alltid göra det bästa jag kan på allt och lägger gärna ner lite extra tid bara det blir bra och jag ger mig liksom inte. Så om ni bara kunde skriva en komentar och det hade vart super om ni kunnat skriva svar på följande frågor:

1. Beskriv med 3 ord vad du tycker om min blogg, både negativt och posetivt.
2. Vad kan jag förbättra?
3. Vad gör jag bra?
4. Följer du min blogg dagligen eller är detta första gången?
5. Vad tycker du om inläggen? Skriver jag bra och utförligt eller raffsar jag bara ner något, hur kan jag förbättra?


Jag vet att folk läser, min statistik visar ganska bra och jag kräver absolut inte några komentarer men nu ber jag bara om lite respons på ett pågående projekt, är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Sillen

1. Intressant, oförutsigbar (haha iallafall inom ämnet sport/hälsa/emilias liv) och spännande.

2.Hmm design, bilder :D Nej den är jätte bra Emilia!!!

3.Vilken fråga tycker du att jag ska sitta här och räkna upp allt du gör bra??? Det är perfekt!!!

4. Nja så ofta jag "kan" (kommer ihåg) :D

5. Du skriver gudomligt och jag är grön av avund!!!

2009-03-25 @ 16:29:20
URL: http://skogsfolketsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0