The News Dosn't fit in!

Om detta hade vart en "normal" och "vanlig" blogg så hade jag förmodligen skrivit om helgen och om mina två super fynd idag på stan men eftersom detta inte passar in här i den här sortens blogg så tänkar jag istället skriva om att vi imorgon kommer få träffa vår nya tränare. Ska bli jätte spännande, han är målvakt för IFK's herrlag och vill nu träna oss. Ganska ovant att ha en tränare som inte är pappa till någon i laget...
Men jag tror iallafall att det blir jätte bra. Han är ung, har intresset och vill gärna gå några ledar utbildningar. Vissterligen är han målvakt men jag tror att det kan utnyttjas väldigt bra eftersom han ser saker som man kanske inte ser från mittfälts position, så det ska alltså bli jätte spännande.
Bra att blanda om i grytan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0