Skorna avgör säsongen

Att köpa nya fotbollsskor mitt i säsongen är lönlöst. Det tar tid att gå in ett par skor och få dem sitta precis som man vill, slippa skavsår och blåsor är ju någon man gärna vill. Det bästa är därför att redan nu börja kika lite på skor och även köpa dom!
Det bästa är skinnskor, formas lätt efter din fot, risken för skavsår och dylikt minskar och ett plus är att dom är mycket sköna och behagliga!
Så lägg gärna några extra slantar på ett par bra skinnskor med bra kvalitet. Jag är inne på min andra eller tredje säsong med mina "Ronaldinio 10" (skinn), Varje år innan säsongstart smörjer jag in den med någonslags fett, om det är ett par nya skor så vätter jag ner dem och går runt med dem i några timmar så att skorna formar sig efter mina fötter.  Skorna blir mjuka och sköna och väldigt "spelvänliga".

Något som jag harar är alla dessa "plast skor" men här har jag faktisk hittat 2 modeller som är riktigt coola. De gröna ska min brorsa köpa så om ni vill kan jag lämna en senare rapport om skorna.

NIKE TALARIA IV FG PINKPris: 1299 (köp på Stadium)


NIKE JR TALARIA IV FG LIGHT GREENPris: 899 kr (köp dem på Stadium)


Ha det bra och lycka till med sko-köpet (som avgör en hel säsong)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0