What else?

Ni har verkligen något att se fram emot gällande min nya design. Den är precis lika underbar som Jasmines!
Annars då?
Sitter här och huttrar efter att ha premiärbadat i vår pool.
Är helt förstörd över att jag inte får tag i Emma som ju fyllar år i dag!!
Längtar tills Sanna installerar nya designen.
Ser framemot resan på Fredag.
Undrar vilka som spelar matchen som jag +familjen kommer sitta bänkade framför denna Söndag kväll.

Annars så är jag faktisk jätte sugen på att åka till stranden imorgon. Ligga och läsa ett tjockt nr av något mode-magazine eller RES, klunka Loka och doppa sig i havet var och varannan minut.
Så om någon känner sig manad eller sugen på att åka till någon strand imorgon så är det bara att ringa eller sms:a ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0