Vem drömde ni om?

Hoppas att ni haft en super bra midsommar helg allihopa!
Jag har iallafall haft det toppen och jag kom nyss hem från Gammelgarn. Vi var ju somsagt i Kattvik och dansade och myste i gräset och tittade på lite folkdans och polka. Precis som det ska vara på midsommarafton :)
Hemma dansade vi även runt vår egen lilla stång och kvällen avslutades med att farmor och farfar var på partaj borta i Sandviken, kusinerna sov, mamma läste och jag, André, Pappa, Mattias och Marita spelade Plump (mitt nya favorit kortspel) och jag förstod verkligen ingenting till en början men det slutade med en 2:a plats. Super kul var det iallafall!

Och igår, midsommardagen, hände det inte så värst mycket. Jag cyklade ner till den icke-existerande stranden och resten av dagen vilade man bara i gräset. Det blev lite 5-kamp också men luftgevär, kasta boll i hink, rulla boll i hink, kasta skruvmejsel och kasta pil. Jag och mamma var på lag och vi kom sist... ;)
Dagen avslutades framför soffan då Spanien-Sydafrika spelade.

Och idag har det heller inte hänt sådär värst mycket. Mest städat ur stugan (eller det var mamma som gjorde det...) och tittat på tv med kusinerna. Sen åkte vi förbi Roma och köpta mjukglass och nu sitter jag här och tror att jag ska spy...

Ps. Vem drömde ni om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0