Värsta ideen!

Jag känner att jag har påbörjat min lilla omstart, sakta och ganska så osäkert men men, det får gå som det går.
Jag vill börja det här inlägget med att berätta en sak för lilla Jasmine.
Jasmine, du vet att jag älskar min design och du vet också om att jag inte klarar av att ligga på en strand i 2 veckor och göra ingenting. Jag är alltså en väldigt rastlös person, som du säker vid det här laget har märkt. Därför så har jag idag frågat Sanna om hon kan göra en ny design till mig, så att jag har någonting att byta med. Jag kommer att spara din och hennes och byta lite som jag vill och jag hopaps verkligen att detta är okej. Jag är lite rädd nu för jag vet att du fått syk-bryt på sånna som gör ungefär som jag och om du nu sitter och undrar om jag är rädd nu så ska du veta att jag är livrädd...Du är ganska liten Jasmine men du är ack så läskig...Haha.
Och ända anledningen att jag inte har bett dig göra en till åt mig är att jag vet att du har typ 15 st som väntar på att du ska göra deras och jag vill inte vara till mer besvär än vad jag har vart ;)

Sådär, nu var det klart.
Så som ni säkert har förstått nu så har jag beställt en design av Sanna idag. Så att jag har två att byta om med. Kan köra varannan vecka eller nått, haha.
Nej, i början kommer jag nog köra ganska stenhårt på Sannas eftersom den är ny och något nytt att se på, men efter någon månad eller veckor så kommer jag vara trött på den så tar jag fram Jasmines och så fram och tillbaka. Haha. Smart va!?

Imorgon är det dags för rebusjakten, är lite rädd eftersom jag vet att jag inte klarar av sånan här grejer utan att göra bort mig eller gå vilse eller så...Ja, så morgondagen kommer bli lite speciell, precis som resten av veckan eftersom den ända lektionen vi har den här veckan är matte imorgonbitti, sen har vi inte en ända riktig lektion, bara ploj-dagar!! :)
Så imorgon är det ju rebusjakten somsagt. Har lite halvt koll på vad det är och så men det blir säkert jätte bra så får jag dokumentera mitt äventyr imorgon.

Nu ska jag duscha sen pang i säng. Sista veckan med avslutning på Grönan i Stockholm väntar!


Min Vecka:
Måndag: Rebusjakten, 5km spåret
Tisdag: Tipspromenad i Visby, 5km spåret, träning
Onsdag: Tipspromenad i p18 spåret
Tordag: Orientering i Svaide+matsäck, Vårruset och möte samtidigt! (berättar mer sen)
Fredag: Skolavslutning!!!
Lördag: Stockholm med Gården-gänget



Suck, jag vet inte vad som hände med texten men jag orkar inte göra nått åt det. STÅ UT!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hahahhaha, emilia det är lugnt! :D

2009-06-08 @ 07:18:40
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0