Vårruset 09

Ja, igår kväll sprang jag och min mamma och ungefär 1700 andra tjejer på Gotland, Vårruset. En "springtävling" på 5,2km. Det var andra året jag sprang och det är faktisk jätte roligt. Jätte mycket stämmning runt det hela vare sig man är där för att vinna eller för att bara komma ut och röra på sig, börja en ny livsstil så är det verkligen jätte skoj att vara med och vara där. Förra året sprang jag på 25 minuter och i år på 27 så jag har gått ner mig 2 minuter och samtidigt som jag är lite besviken så har jag ju inte hållt igång så mycket som jag velat så det måste jag komma igång med i sommar.


Med nummer 839 på magen sprang jag i mål på 27 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0