Stockholmsresan 09

Imorgon klockan halv 7 står jag (förhoppningsvis utan förseningar!) nere på färgeterminalen tillsammans med Kjell, Linnea, Bea, Jakob och de andra som ska med på vår Stockholmsresa som vi tjänat ihop efter lite jobb på "byns" fritidsgård.
Vi ska bara åka upp över dagen men det ska bli så grymt skönt att få komma bort och bara få se något annat!
Man får välja lite själv hur man vill att dagen ska se ut. Antingen väljer man att börja dagen med lite Shopping (<3) och komma lite senare till Grönan eller så är man på Grönan hela dagen. Jag har vart lite osäker hur jag ska göra och hit och dit men jag tror jag har bestämmt mig för att göra begge (Oj, vad konstigt det kändes att skriva det...)

Här kommer iallafall lite små korta listor på saker kring morgondagens upptåg!

Gotlänning-möter-08:orna Outfit;
Levi's Jeans
Vitt linne från Vero Moda
Rosa Kofta från Vero Moda
Svarta ballerinaskor från Replay

Vad hittar vi i Björn Borg väskan som kommer sitta som en smäck på axeln imorgon:
Mobil med Headset
Pengar (Budgeten ligger på ca 1500 skulle jag tro)
Tidning att läsa under båtresan
Ett par mjukisbyxor
Ett par trosor

Vad för väntar jag mig av resan;
Det var flera månader sen jag lämnade ön så det ska bli så otroligt skönt att få se något annat, en storstad!
Men också att få ha riktigt skoj med ett gäng sjukt sköna människor! Mycket skratt och skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0