Tävling!!

Nu när jag är med och tävlar i massa tävlingar så vill jag ju självklart göra en egen liten tävling. Och eftersom jag vet att typ alla bloggare är ute efter att folk ska börja prenumerera på deras bloggar via Bloglovin så tänkte jag göra en liten tävling där jag sen väljer ut 5 vinnare som jag börjar prenumerera på.
Detta måste du göra för att få vara med och tävla.

1. Skriv en komentar i detta inlägg och berätta att du vill vara med. Sen ska du svara på dessa frågor;
Varför ska jag börja prenumerera på din blogg?
Vad skriver du om?
Vad tycker du om min blogg?
Kommer du börja prenumerera på min blogg nu eller struntar du i det?

ps. det är inget måste att prenuerera på min blogg. Men svara ärligt.

2. Du ska också skriva ett inlägg på din blogg som reklam för tävlingen och länka till mig.

Tävlingen kommer avslutas den 1 Juli.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med en liten tävling sådär :)

2009-06-25 @ 20:55:52
URL: http://spetan.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-25 @ 21:07:48
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Ida Solina Hanna Josefin

2009-06-25 @ 21:10:08
Postat av: Ida Solina Hanna Josefin

Varför inte prenumera på bloggar som du tycker är intressanta istället? Förstår inte meningen annars...



men visst, jag är med, så får du se om du tycker min blogg är bra!



Varför ska jag börja prenumerera på din blogg? Jag skriver personligt, men tycker att bilderna är viktigare än texten i inlägg, så vet att det finns en del som läser min blogg mest för att kolla igenom mina bilder.



Vad skriver du om? Tankar, drömmar, vardagen, relationen med min underbara pojkvän, shopping, allt möjligt.



Vad tycker du om min blogg? Snygg design!



Kommer du börja prenumerera på min blogg nu eller struntar du i det? Jag vet inte, har inte läst något än. Ska kolla runt lite i den!

2009-06-25 @ 21:13:23
URL: http://myreflection.blogg.se/ishjg
Postat av: Therése

Hejsan!



Jag vill vara med i tävlingen :)



Varför jag tycker du skall prenumerera på min blogg, dels uppdaterar jag ofta och har för det mesta ett intressant innehåll om allt som faller mig in.



Jag skriver som sagt om allt möjligt, mycket om hur jag har det i vardagen och en stor del av bloggen handlar om mina hästar och katter. Jag har mycket bilder och musik.



Jag har faktiskt aldrig varit inne på din blogg tidigare, utan hittde hit via bloglovin. Du har en fin och smakfull design på bloggen och sådant tilltalar mig. Du verkar också uppdatera ofta och det tycker jag är viktigt när jag tex skall prenumerera på en blogg.



Jag kommer garanterat lägga till dig på bloglovin! Alla som lägger till mig lägger jag till. Jag letar alltid efter fler snygga och intressanta bloggar att följa :) Så du kommer inte bli besviken.



Jag skriver ett inlägg om tävlingen :D



Ha det bra! Kram

2009-06-25 @ 21:15:51
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0