Stolt! <3


Alltså se! Vem tror nu har gjort det här?!.....Jo, jag :)
På 30 minuter så laddade jag ner ett program, försökte lite fram och tillbaka och vips så kan jag göra sånt här!
Just det här kollaget är inte ett dugg genomtänkt utan jag gjorde det bara för att testa men det kommer bli mer senare. Det kan jag lova.
Hela bloggen kommer bli bättre och innom några dagar kommer ni få se den nya designen.

Imorgon drar jag iväg till Gammelgarn och kommer inte ha tillgång till data men vi får se om jag mobilbloggar lite eller så tar jag kort och visar er sen.
Ha en bra Midsommar <3

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Intressant! Det vore snällt om du gav mig länken till den videon. :)



Mhm, tyckte du inte om den?

2009-06-18 @ 22:15:05
URL: http://fridajsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0