Slut på delandet!

Oj Oj Oj..Vet ni vart jag sitter just nu?
Jo, jag sitter i en liten hall där mina familje medlemmar går förbi hela tiden. Det är inte speciellt mysigt, kan höra André med kompisar inne i sitt rum och bilarna ute på Toftavägen brummar på MEN jag sitter här med en dator jag kan ha helt för mig själv! Det är alltså slut på delandet mellan mig och min bror och det ska bli så himla skönt att slippa anpassa sig.
Visst, den här Laptoppen är säkert från 2000-talets precisa början och helt almänt ful, den har inget trådlöst bredband (därför sitter jag har så jag har koppling till den stationära) men, den har fungerande internet och jag kan sitta här när jag vill och hur länge jag vill! Jag slipper anpassa mig.


Kommentarer
Postat av: Bea

Najs, det är jobbigt med delande med syskon.. ibland. Inte när det gäller städning :P ;)

2009-06-12 @ 18:11:55
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0