Shopaholican innom mig <3

Det är något med sommaren som får massa nya känslor att strömma ut!
Man blir kär, man vill ut och motionera flera timmar varje dag, cykla flera mil och så vill man bada i havet och verkligen ta hand om sin familj. Men det bästa är nog att om somrarna får jag ett suer stort intresse för shopping och mode. Känner att jag tappat det lite under året som gått men nu är jag "Back on track" igen. På sommaren blir jag en äkta Shopaholic som, om hon inte är ute på stan och strosar runt i affärer i timmar och tar långa fika pauser på olika kaffeer, sitter inne vid datorn och kikar på alla möjliga nät-butiker. (Och sen när har jag börjar prata om mig själv i tredje person!?, Kanske också något som kommer under sommarmånaderna?)

Nu efter shoppingen i stockholm så sjönk min ekonomi en smula men jag har fortfarande än hel del kvar som jag längtar efter att få spendera på en ny fin sommargarderob!
Var ju t.ex inne på Monki's hemsida igår och hittade massor med saker som jag ville ha men de har ju ingen nät-butik!! Jag blev jätte sur och funderar på att mejla och fråga de ansvariga om det någonsin kommer komma en nät-butik eller kanske ännu bättre, en filial här på Gotland!! :D
Nej, nu sitter jag alltså här och nät-shoppar lite och ni får gärna lämna lite tips på bra nät-butiker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0