Pepparkakskull på fotbollsskolan

Hallå allihopa ;)
Igår fick jag förslag nr 1 på en Header till min nya design från Sanna och väntar nu på fler. Måste iväg och skicka iväg pengarna också, känns inte så bra att bara skicka iväg pengar men desto bättre kändes det idag då jag fick 350 kr som jag känade ihop förra året på sommarjobbet i IFK kiosken. I år ska jag inte ha något sommar jobb vilket känns både pissigt (eftersom man behöver alltid pengar på sommaren) och bra (då jag kan göra precis vad jag vill om dagarna utan alla hemska måsten).

Idag var det alltså dag nr 2 på fotbollsskolan och det börjar redan spåra ur. Respekten vi ledare satte upp igår försvann idag då 2 tjejer började klänga på mig och sen var det kört. Vi försökte iallafall strukturera upp det så gott det gick och jag är nöjd med vår insatts eftersom vi bara var 2 st idag. Fast det gick bra ändå.
Fast en del av barnen verkar faktisk ha blivit dit tvingade av föräldrar för vissa vill inte göra någonting annat än att leka fastän det är en fotbollskola de går på. Men men, dom är ju fortfarande rätt små.

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltså ni var ju inte två hela dagen.. Det var ju bara typ en timme eftersom ni hade ju cirkuslekarna till typ 2.. :(

2009-06-15 @ 21:24:45
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0