Outside-dinner

Ikväll ska jag och familjen gå ner till stenstranden som ligger några 100 meter från vårt hus. Det är första gången i år då vi tar vårt pick och pack och drar ner till havet och äter middag. Brukar hända lite spontant då och då. Förra året lyckades de klämma in en middag på stranden precis efter en hel dag på P18 cup då jag var helt död efter ett par timmars fotbollspelade plus att nervösiteten släppte och allt annat som händer i kroppen under en fotbolls cup så jag låg där på stranden och var nära att somna och kunde knappt röra mig för jag hade så ont i min kropp. Usch.

Men ikväll hoppas jag på bättre resultat. Ska peta upp en en-gångs-grill antar jag och grilla lite kött och till det blir det nog Pommes Pinnes, Biarneissås (eller hur man nu stava den gudomliga såsen) och potatissallad. Mums!
Hoppas också att någon tänkt på efterrätt...

Så det blir ett par timmar på stranden iallfall idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0