Monki-Love<3

Har ni någon favoritaffär som ni ALLTID måste in i och ni har koll på det senaste utbudet och ni älskar precis allt med just den affären. Det kan vara en skivbutik som du älskar p.g.a musiken som alltid spelas där eller en skoaffär som har världens snyggaste hemsida + världens snyggaste skor!
Jag har hittat min favorit...Monki.
Det var igår inne på Souk som jag för första gången såg den live...och det var helt otroligt. Affären var väldigt liten och jätte roligt inredd med de skojigaste omklädningsrum jag någonsin sätt, med de snyggaste och coolaste kläder och en deisgn och illustration som jag älskar! Det blev ingen stor shopping på Monki igår men nu har jag vart inne och kikat på hemsidan (som jag förövrigt också älskar!) och jag har redan hittat massos som jag ska ha!
 Kolla hemsidan HÄR.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar Monki, men jobbigt LJUS! Man ser ju inte klädernas rätta färger. :P

2009-06-22 @ 11:25:41
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0